Keramická ochrana

Maximální ochrana a luxusní lesk pro Váš vůz

Keramická ochrana, známá také jako nano ochrana, je moderní a odolnější alternativa ke klasickému voskování. Po aplikaci vytváří tvrdou, transparentní vrstvu, která chrání lak před UV zářením, chemikáliemi a povětrnostními vlivy.

Tento povlak zvyšuje hydrofobní efekt (voda a nečistoty stékají z povrchu), snižuje přilnavost nečistot a výrazně usnadňuje údržbu vozu. Oproti vosku je keramická ochrana trvanlivější a poskytuje dlouhodobou ochranu i luxusní lesk.

Co Vám keramická ochrana přináší?

  • Dlouhodobá ochrana laku – Vytváří pevnou vrstvu, která chrání lak před povětrnostními vlivy, UV zářením a drobnými škrábanci
  • Vodoodpudivý efekt (hydrofobnost) – Voda i nečistoty jednoduše stékají z povrchu, což usnadňuje údržbu
  • Hloubkový lesk – Zvýrazní barvu a dodá laku luxusní, zrcadlový vzhled

Proč si vybrat keramickou ochranu u nás?

  • ✅ Používáme špičkové produkty od renomovaných výrobců
  • ✅ Profesionální aplikace s důrazem na detail
  • ✅ Ideální volba pro ty, kteří chtějí dlouhodobě ochránit hodnotu svého vozu

📅 Rezervujte si termín ještě dnes!
Dopřejte svému vozu exkluzivní péči a ochranu, která vydrží měsíce až roky

Rezervujte si svůj termín pro čištění Vašeho vozu

Proč zvolit keramickou ochranu pro váš vůz?

Dlouhodobá ochrana povrchu až na 5 let

Ochrana proti UV záření a vyblednutí laku i plastů

Navrácení původního vzhledu zašlým a vybledlým plastům

Vysoká chemická odolnost (pH 2–11)

Zvýšení lesku a intenzity barvy laku

Méně přilnavý povrch pro snadnější údržbu a delší čistotu

Jak probíhá celý proces?

one-number-round

Detailní mytí

Komplexní mytí celého vozu, včetně disků, mezidveřních prostor a podběhů, se zaměřením na detailní vyčištění všech hran a spár, které bývají při běžném mytí často opomíjeny.

two-number-round

Dekontaminace

Aplikace speciální chemie pro šetrné odstranění kontaminace laku, jako je polétavá rez a asfalt. Následně probíhá mechanická dekontaminace za použití tzv. „Claye“. Tento proces je nezbytným krokem před samotným leštěním.

three-number-round

Leštění

U dlouhodobých keramických ochran (MOHS a SYNCRO) je klíčové provést minimálně jednokrokové leštění laku. Tento krok zajistí důkladnou „abrazivní“ přípravu povrchu, která je nezbytná pro správné fungování a pevné přilnutí keramické ochrany k laku.

four-number-round

Odmaštění

Před aplikací keramického povlaku je nutné důkladně odmastit povrch laku. Tento krok provádím dvakrát, aby bylo zajištěno 100% odmaštění, včetně odstranění mastnoty z předchozích kroků, jako jsou zbytky leštících past.

five-number-round

Aplikace keramické ochrany

Nejkritičtější část celého procesu spočívá v nanesení vybraného keramického povlaku podle správného technického postupu. Aplikační čas a důkladné setření zbytků jsou klíčové. Jakékoli šmouhy nelze později odstranit, protože keramický povlak po vytvrdnutí nevratně ztuhne.

six-number-round

Finální kontrola a detaily

Nejkritičtější část celého procesu spočívá v nanesení vybraného keramického povlaku podle správného technického postupu. Aplikační čas a důkladné setření zbytků jsou klíčové. Jakékoli šmouhy nelze později odstranit, protože keramický povlak po vytvrdnutí nevratně ztuhne.

  • Kompletní mytí exteriéru vozidla
  • Čistění mezidveřních prostor
  • Mytí kol z vnějších i vnitřních stran
  • Čistění viditelných částí podběhů
  • Chemické nebo mechanické odstranění nečistot z laku (v závislosti na potřebách)
  • Pečlivé odmaštění laku před aplikací ochranného povlaku
  • Aplikaci ochranné vrstvy Gyeon CanCoat EVO
  • Impregnaci pneumatik a vnějších plastových částí
  • Vyleštění oken

GYEON CANCOAT EVO​

Základní keramické ochrana, kterou lze jako jedinou aplikovat bez předchozího leštění laku

Životnost: 12 měsíců (12 000 km)

Cena: od 4 000 Kč

GYEON CANCOAT EVO​

Základní keramické ochrana, kterou lze jako jedinou aplikovat bez předchozího leštění laku

Životnost: 12 měsíců (12 000 km)

Cena: od 4 000 Kč

  • Kompletní mytí exteriéru vozidla
  • Čistění mezidveřních prostor
  • Mytí kol z vnějších i vnitřních stran
  • Čistění viditelných částí podběhů
  • Chemické nebo mechanické odstranění nečistot z laku (v závislosti na potřebách)
  • Pečlivé odmaštění laku před aplikací ochranného povlaku
  • Aplikaci ochranné vrstvy Gyeon CanCoat EVO
  • Impregnaci pneumatik a vnějších plastových částí
  • Vyleštění oken

GYEON MOHS

Nejnovější generace pokročilé jednovrstvé keramické ochrany – GYEON MOHS EVO

Životnost: 36 měsíců (40 000 km)

Cena: od 7 000 Kč

  • Pro aplikaci je nezbytné alespoň jednofázové leštění laku.
  • Důkladná příprava povrchu je klíčová – pro zajištění maximální výdrže je nutné lak abrazivně „vyčistit“ a vyleštit.

GYEON MOHS

Nejnovější generace pokročilé jednovrstvé keramické ochrany – GYEON MOHS EVO

Životnost: 36 měsíců (40 000 km)

Cena: od 7 000 Kč

  • Pro aplikaci je nezbytné alespoň jednofázové leštění laku.
  • Důkladná příprava povrchu je klíčová – pro zajištění maximální výdrže je nutné lak abrazivně „vyčistit“ a vyleštit.
  • Základem ochrany a první vrstvou je nejnovější MOHS EVO.
  • Jako druhá vrstva, sloužící zároveň jako „top coat“, je aplikován SKIN EVO.
    • Intenzivnější lesk, vylepšené hydrofobní a samočisticí vlastnosti a prodlužuje celkovou životnost ochrany
  • Pro aplikaci je nezbytné alespoň jednofázové leštění laku.
  • Důkladná příprava povrchu je klíčová – pro dosažení maximální výdrže je nutné lak abrazivně „vyčistit“ a vyleštit.

GYEON SYNCRO EVO​​

Nejnovější generace pokročilé dvouvrstvé keramické ochrany – Gyeon SYNCRO EVO.

Životnost: 50 měsíců (50 000 km)

Cena: od 10 000 Kč

GYEON SYNCRO EVO​​

Nejnovější generace pokročilé dvouvrstvé keramické ochrany – Gyeon SYNCRO EVO.

Životnost: 50 měsíců (50 000 km)

Cena: od 10 000 Kč

  • Základem ochrany a první vrstvou je nejnovější MOHS EVO.
  • Jako druhá vrstva, sloužící zároveň jako „top coat“, je aplikován SKIN EVO.
    • Intenzivnější lesk, vylepšené hydrofobní a samočisticí vlastnosti a prodlužuje celkovou životnost ochrany
  • Pro aplikaci je nezbytné alespoň jednofázové leštění laku.
  • Důkladná příprava povrchu je klíčová – pro dosažení maximální výdrže je nutné lak abrazivně „vyčistit“ a vyleštit.